Faceți căutări pe acest blog

sâmbătă, 27 octombrie 2012

Samir, fostul iubit al Corneliei face dezvaluiri


De cateva zile circula pe facebook un mesaj de-al lui Samir, fostul iubit al Corneliei:

"“Chiar daca nu am resuit sa iau
legatura cu cei din emisiunea
as vrea sa va spun totusi cum s-
a incheiat povestea mea si a
Corneliei: Am facut toate
pregatirile de nunta, haine,
inchirierea restaurantului,
programare stare
civila ,biserica,invitatiile de
nunta iar inainte cu o
saptamana mi-a spus ca nu
poate face asta , pe 11 august
2012 trebuia sa aibe loc nunta.
stateam inr-un apartament cu
chirie,in Valcea.Marile probleme
pe care le-am avut au fost din
cauza stresului si al pregatirilor
de nunta.M-am implicat in tot
ceea ce privea organizarea
nuntii inlcusiv acel cadou INEL
+VACANTA IN INDIA care urma
sa fie cadoul meu pt luna de
miere.De aceea am trimis acel
mesaj la emisiune si am
intrebat-o daca vrea sa mai
accepte acel cadou din partea
mea pentru a-i vedea reactia..si
am realizat cu stupoare ca a
avut o privire de
gheata..probabil si-a amintit de
nunta pe care a lasat-o in aer.In
ultimul moment am aflat ce
avea sa urmeze si anume
participarea ei la aceasta
emisiune pentru a-si crea o
imagine si a castiga acei
bani.Am mai tras de relatie in
speranta ca va fi bine dar
rezultatul a fost unul
dureros..eu ma simt impacat ca
am incercat sa repar aceasta
relatie dar ea?oare cum sta si
zambeste non stop la camere
stiind ce a lasat afara?tind sa
cred ca a preferat sa devina o
vedete”"

PS: Autenticitatea mesajului nu este confirmata de presupusul iubit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

VIDEO - LORENA, cantareata