Faceți căutări pe acest blog

marți, 12 februarie 2013

Maricel:"O iubesc din suflet pe Lorena ..."



Maricel Totolici:"Buna...dragi sustinatori ai Lorenei,tin sa va comunik ca din tot ceea ce se zvoneste pe net si in direct nu e nimik adevarat,intre mine si Lorena au fost doar mangaieri fizice si nici decum atingeri intime...i-am spus Corneliei acele minciuni si am pus-o sa se jure si a facut asta pe familia ei (chiar ia a recunoscut asta)...i-am spus aceste minciuni si am pus-o sa se jure stiind ca ia e o barfitoare fara frica de Dumnezeu si se va folosi de aceste minciuni ca sa ii faca rau Lorenei,prin asta cred ca am demonstrat ce urmareste Cornelia si ca se foloseste de orice pentru a da in ceilalti ca sa iasa ia in evidenta...scopul ei e afirmarea si competitia si nici de cum cel matrimonial.Ca o paranteza,la aceste minciuni povestite de mine era prezenta si Stefania,care atunci cand a fost intrebata de doamna Mirela a tacut stiind ca e posibil ca eu sa nu am dreptate...dar Cornelia a picat testul si a scos rautate din ia in fata si faptul ca are o problema cu Lorena si ca ii vrea raul...O iubesc din suflet pe Lorena si daca se demonstreaza incalcarea vreunei reguli eu sunt dispus sa suport consecintele....Am sa o astept afara pt ca o iubesc !!!Imi cer scz fata de familia ei si fata de toti cei care ati suferit alaturi de ia."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

VIDEO - LORENA, cantareata