Faceți căutări pe acest blog

vineri, 15 martie 2013

Stefania:"Doamna Emilia este fffffffff rea, nu o suporta pe Criss ..."




Stefania Catana:"Imi pare fff rau cand o vad pe surioara mea cat sufera! Eu cand am fost in casa tot timpul am sfatuit-o sa ramana, dar ea chiar nu mai suporta...deocamdata nu va pot sfatui ce sa faceti, sper ca mama ei sa vb sambata si sa ia impreuna o decizie pe care eu o voi respecta. Imi doresc din suflet sa o vad castigatoarea competitiei, dar in acelasi timp o inteleg pt ca am fost acolo si stiu cum este. Criss chiar il iubeste pe Cosmin, va rog sa nu o acuzati de nimic. Doamna Emilia este fffffffff rea, nu o suporta pe Criss, o marginalizeaza, si in direct spune ca o sustine. FFFFFFF urat din partea doamnei Emilia, rusine...."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

VIDEO - LORENA, cantareata