Faceți căutări pe acest blog

joi, 11 aprilie 2013

Iuliana , fosta concurenta MPFM2:"Intre mine si Andrei a fost ..."



Iuliana:"Din respect pentru cei care m-au sustinut in competitie si pentru cei care imi trimit mesaje intrebandu-ma de Andrei, ma simt datoare sa lamuresc lucrurile, cu atat mai mult cu cat mesajul meu transmis prin Vanessa luni a fost ignorat.Intre mine si Andrei a fost mereu, subliniez cuvantul mereu, strict o relatie de prietenie, si doar atat! Chiar ma uimeste ca simplul fapt ca am socializat cu el pe diferite teme, dar niciodata nu am atins vreun subiect personal sau despre o posibila relatie intre noi doi, a facut sa i se nasca ideea cum ca eu simt ceva pentru el, sau daca am comunicat in diferite ocazii pentru ca acest lucru nu se intampla prea des, a fost strict ceva amical! Nu s-a pus si nici nu se pune problema sa formam cu cuplu. Total exclus! Tin sa mentionez faptul ca am socializat cu el exact la fel cum am facut-o si cu ceilalti concurenti. Ma simt dezamagita de atitudinea lui Andrei, pe care sincer nici nu i-o impartasesc si nici nu i-o inteleg, dar asta e! Daca el insista in a crede acest lucru, este strict problema lui, doar ca din pacate pentru el si din fericire pentru mine, realitatea este alta! Sper sa fie fericit si spun asta sincer deoarece nu-i port pica si mi-as dori sa incheie odata acest subiect pentru ca ma repet, este ceva ireal! Daca avea cel putin un sambure de adevar, n-as fi avut nicio retinere sa recunosc. Va multumesc pentru intelegere si va doresc o seara frumoasa!"

Un comentariu:

  1. BLA BLA BLA BLA BLA NU A SPUS CA AI FI TU SIMTIT CEVA PENTRU EL,CI EL SIMTE CEVA PENTRU TINE,ORICUM E UN LIBIDINOS

    RăspundețiȘtergere

VIDEO - LORENA, cantareata