Faceți căutări pe acest blog

sâmbătă, 13 aprilie 2013

Mirela, fosta iubita a lui George, ia atitudine:"cu privire la difuzarea acelui document la tv...le-am vorbit frumos si i-am rugat sa nu faca acet lucru pentru ca imi face si mie rau si familiei mele..."



Mirela:"este pentru prima data cand scriu pe aceasta pagina si vreau sa mentionez ca oricine s-a da drept mine a mintit...acum scriu eu de pe contul meu personal...in primul rand: RUSINEEEE rusine celor din staff care fac orice pentru mai mult RAITING si calca pe cadavre nepasandu le de viata altora...dupa vizionarea promo ul de ieri...am luat EU legatura cu Andrei si cu domnisoara Elena( cei din staff) si le-am aratat nemultumirea mea cu privire la difuzarea acelui document la tv...le-am vorbit frumos si i-am rugat sa nu faca acet lucru pentru ca imi face si mie rau si familiei mele..tot ce am cerut a fost putin respect si putina intimitate...dar se pare ca m-am agitat degeaba pentru ca ei tot ce au vrut au facut...dupa care au nesimtirea sa incerce sa ma sune in ultimul moment cand era "balciul" in toi pentru a lua parte si eu si pentru a avea mai mult scandal si mai multa barfa..ca din pacate astea au lipici la publicul roman...de aceea nu am vrut sa le fac jocul si sa rada pe seama noastra cand ei nici macar nu m-au respectat....m-am abtinut sa nu intru in direct desi eram foarte suparata pe producatorul acestei emisiuni de doi bani...si cred ca isi bat joc in ultimul hal de oameni..eu stiu ca atunci cand vrei respect mai intai trebuie sa respecti tu...ma rog numai are niciun rost acum...am vrut sa scriu pentru ca multi ma acuza pe mine de raul facut la adresa lui George..sa clarific o data situatia..nu sunt geloasa pe nimeni..nu doresc sa fac raul nimanui..eu mi-am vazut de viata mea si imi vad si in continuare..pe mine aceasta emisiune ma lasa rece si cred ca am lucruri mult mai bune de facut decat sa le bag lor in traista..o zi buna."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

VIDEO - LORENA, cantareata