Faceți căutări pe acest blog

luni, 8 iulie 2013

BANCUL ZILEI : Lorena si Poligraful



Poligraful catre Lorena : 'Mai fata, vorbeste si tu mai normal ca imi dai undele peste cap!'...Lorena :, Tze vlei ma poliglafule, sssi tu Esti lau cu mine acum?...Eeu cand sunt felicita ma lasfat, cand vleau sa ma auda fanii, ma lasfat...acum ma lasfat ca poate sssi tu Eesti fan de-al meu, ca altfel de tze sa te inteleseze ce culoare imi plassse mie? vezi, daca-mi trimiti cadouash, vleau lochita de plaja neagla cu paiete si tinte si platformioare de opspe cu pisoiasi pe glezna...bey, poliglafule, ma mai tziii mult aici, ca vleau sa vad si Eeu daca am fost violata sau nu de Marisel...gen...cu atatea plobleme pe cap uitai ce-i zasei lui atunci sa zica...vleau sa fiu nevinovata, tze daca nu-i asa, Eeu sunt buna si iubesc pe toata lumea...mamii, te iubsc! Domnul Tom din Timisoara, va multumim pentru pachetel si urari...Doamne, cat de buna pot fi! ...'

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

VIDEO - LORENA, cantareata