Faceți căutări pe acest blog

duminică, 14 iulie 2013

Narcisa: "intre Victor si Ama nu exista o relatie de prietenie, ci este un "amantlac" ordinar..."


Narcisa:"Dragii mei, dupa cateva zile in care am incercat sa ma linistesc revin aici ca de fiecare data pentru a va informa in legatura cu ultimile evenimente din viata mea pentru ca voi mi-ati fost alaturi in cele mai grele momente, m-ati sustinut si m-ati incurajat. De-a lungul timpului am fost acuzata ca sunt rea si aroganta, dar nimeni nu m-a acuzat de lipsa de sinceritate si de iubire. Cu sinceritatea ce ma caracterizeaza vin acum si va spun ca relatia mea cu Victor nu exista si nu a existat din partea lui niciodata.Si da, dupa o ultima incercare, o ultima sansa data mie pot spune acum ca intre Victor si Ama nu exista o relatie de prietenie, ci este un "amantlac" ordinar. Intrarea lui in casa a fost pentru un castig material usor, scrisorile Amei erau strigatele disperate ale unei amante, iar evenimentele ulterioare mi-au demonstrat adevarul. Asa cum am procedat pana acum, nu voi arunca cu noroi in nimeni, va voi lasa pe voi sa intelegeti adevarul pe care acum dupa o ultima incercare l-am aflat cu certitudine. Din cauza voastra care ati pus presiune pe acest "amantlac" cei doi au avut nevoie de un paravan si in ultimele saptamani au incercat sa ma foloseasca pentru asta. Au gresit, pentru ca dragostea nu m-a orbit de tot.Am gasit acele dovezi de care aveam nevoie pentru a putea afirma ceea ce va spun aici. Veti gasi aici in timp mesaje date de cei doi atat mie cat si intre ei,mesaje care vor elucida totul si va voi povesti in timp si ipostazele stanjenitoare in care i-am surprins...un tanar logodit si o doamna casatorita...Hotarati voi cine a gresit....Va pup si va respect..."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

VIDEO - LORENA, cantareata