Faceți căutări pe acest blog

duminică, 7 iulie 2013

Impresiile unei fane de la intalnirea cu concurentii MPFM2



Totul este redat intocmai "

"impresii de la intalnirea cu concurentii mpfm2, aflati in caravana in buc, la universitate:
-cornelia arata ca o femeie de 45-50 de ani, cu cearcane, umflata la fatza...dragos arata ca un pusti de 19 ani,slabanog si cocosat,nicidecum un macho cu muschi!
-florentina...frumoasa, cam exagerat machiata, f.f.f scunda...am schimbat cateva vbe si a spus ca doreste sa fie votata pt a ramane in casa.
-razvan arata exact ca la tv,era f vesel si sociabil..doamna elena era cam suparata si statea putin retrasa, cu niste rude sau fani.
-andreea nu e grasa in realitate, e f scunda, iar alin e mai inalt...erau cu doamna luminita si venisera la ei ioana tufaru :)))))
-cristina are capul mare, parea inalta doar pt ca avea ditamai platformele, iar prietenul meu a zis, citez, "ce grasa e asta". cosmin e mai frumusel in realițate decat la tv..:)
-george...radea pe acolo cu niste fani si se cam prostea pe langa lorena, avea niste gesturi de pustan de 14 ani. doamna cristina era exagerat de machiata...parca avea o masca pe fatza!
iar lorena....credeti-ma, tv-ul face minuni pt unele fete....Lorena mi s-a parut urata!! machiata cu negru pe la ochi si cred ca avea si gene false....parea o....vampa, imi cer scuze ca folosesc acest cuvant... avea tocuri in picioare dar tot scunda e...o piticanie machiata...era in centrul atentiei si isi dadea cam multe aere, din cate am putut vedea.
in concluzie....am schimbat doar cu flory cateva cuvinte si e o fata superok si dezghetata... in rest am stat de vorba cu favoritul meu dn mpfm 1, Adrian, un baiat de nota 10 si in realitate.

sfat pt concurente....mai lasati machiajul ala exagerat....pe bune,cred ca va dezavantajeaza...ca sa nu mai zic ca si mamele erau date cu 5 kile de fond de ten si nu cred ca e cazul...
iar pt cele lesinate dupa dragoselu....:))))) veti avea o surpriza cand il veti vedea in realitate. pana si alin e mai "barbat" decat cocosatul ala.
siii...revin la lorena...repet,aparentele inseala...iar machiajul face totul in cazul ei."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

VIDEO - LORENA, cantareata